İade ve Değişim İşlemleri
Mesafeli Satış Sözleşmesi'nin 5. Maddesine göre, müşteri, “ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI'ya faks, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün ilgili madde hükümleri çercevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildigine ilişkin kargo teslim tutanağı örnegi ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli ALICI tarafından karşılanır. Gıda ürünlerimiz, kitap ve fırın taşlarımız cayma hakkı kapsamı dışındadır.”
Değişim işlemi ise; alıcı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 gün içinde değişim hakkına sahiptir. Değişimin gerçekleştirilebilmesi için tarafımızla iletişime geçmeniz ve değişim nedeninizi belirtmeniz gerekmektedir. Tarafımızca haklı bulunan değişim nedeni kapsamında değişim süreciniz başlamaktadır.Faturanın ilgili bölümü doldurularak,isim soy isim telefon imza şeklinde ürünle birlikte yurtiçi kargo şubesine giderek aşağıda belirtmiş olduğumuz bilgilerle gönderiminizi yapınız.
Teslimat Bilgilerimiz;
Mng Kargo müşteri numaramız; 579060479
Ptt Kargo müşteri numaramız; 403731311
Adres: GIDASTORE GIDA SANAYİ TİCARET LTD.ŞTİ.
Ferhatpaşa Mahallesi, Aytaşı Sokak No:110 Ataşehir/İstanbul
Telefon: 0 542 500 42 42 - 0212 909 1953
Email: info@pastamalzemesi.com.tr
Cayma hakkından faydalanabilmek için;
İadenin ve değişimin, satın alınan ürünün ambalajı açılmadan, tahrip edilmeden, bozulmadan ve ürün kullanılmadan teslim tarihinden itibaren 7 günlük süre içinde ve değişimin ise 14 günlük süre içinde gerçekleştirilmesi gereklidir.
Ürünün kutusu üzerindeki, ithalatçı veya üretici firma tarafından yapıştırılmış olan etiketlerin ya da vakumlu veya jelatinli ambalajın açılması durumlarında, iade talepleri kabul edilmemektedir.
Haktan faydalanmak için, satın alınan ürüne herhangi bir zarar gelmemesi ve ürünün tekrar satılabilecek durumda olması gerekir.
Müşteri, ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
Niteliği itibari ile gıda maddelerinde(un,çikolata,gıda boyaları vs.), kitap ve fırın taşlarında cayma hakkı söz konusu değildir.
Ayıplı Malların İadesi
Kargoda kırılmış yada yıpranmış olarak gelen malların iadesi için kargo firmasıyla iletişime geçilerek tutanak tutturulması, faturanın alt kısmında bulunan iade kısmının doldurularak isim soy isim telefon imza şeklinde ürünle birlikte tarafımıza göndermeniz rica olunur. Tutanaksız ve ilgi yerleri doldurulmamış fatura ile gönderilen kargolar dikkate alınmayacaktır.
Kargo ücreti
Cayma Hakkı kullanılarak iade edilen ürünler için kargo masrafı MÜŞTERİYE aittir. Ürün değişimlerinde ve iadesinde kargo masrafı kesinlikle MÜŞTERİYE aittir.
İade Talebimi Pastamalzemesi.com.tr ’a Nasıl iletebilirim?
İade talebinizi ürünü tarafımıza göndermeden önce sistemden İade Talebi oluşturmanız ve Whatsapp hattına veya mail adresimize bildirmeniz önemle rica olunur. İade Talebi oluşturulmayan veya tarafımıza bildirilmeyen iadeler dikkate alınmayacaktır.